sarı ayar vidası tamamen kapatılması doğru değil çünkü sarı vida rölanti ayar vidasıdır.
hava filitresinin ağzının açık olmasının çokda önemi yok
iyi bir ayar yapmak istiyorsanız aracınızı çalıştırın iyice ısınsın termostat açsın hararet biraz yukarı doğru çıksın fan sistemi olanlar fanın açmasını bekledikten sonra,
sarı rölanti vidasını tamamen kapatıyorsunuz daha sonra beyinin yan tarafında bulunan siyah plastik diyafram vidasını yavaş yavaş kapatarak aracın sallanmaya başlamasına kadar stop edecek konuma gelinceye kadar kapatıyorsunuz daha sonra sarı kapattığınız rölanti vidasını yavaş yavaş açmaya başlıyorsunuz aracın rölantisi düzelince orada bırakıyorsunuz,bazı arkadaşlar sarı rölanti vidasının hiç işlem yapmadığını söylüyorlar bunun sebebi zamanında çok kuvvetli sıktıkları için ucu aşağıda kırılıyor orayı kapattığı için işlem görmüyor,,birazda siyah diyafram vidasını açın. beyinden çıkıp karbüratöre giden hortumun üstünde bulunan gaz ayar vidasını yavaş yavaş sıkarak rölantinin değiştiğini görünceye kadar yapın daha sonra biraz açarak aracın rahatlamasını sağlayın gaz telini çekerek aracın gaz emişine bakın,, bu ayar vidalarını çeyrek tur açarak veya kapatarak daha ekonomik yapabilirsiniz.